Bloemetjesmarkt ’t Sieljerder Kampke.

Zaterdagmorgen 16 mei hield de dierenweidecommissie van Lauwerzijl haar jaarlijkse bloemetjesmarkt, ter plaatste van ’t Sieljerder Kampke.
Van 10:00 tot 12:00 uur werd een grote hoeveelheid verschillende bloemen en planten aan geboden, om de kas van de dierenweide te spekken. De mooie, gekleurde planten, ingekocht bij sponsor Bloemenhuis Drint uit Grijpskerk, vonden gretig aftrek. Tegen twaalven waren alle bloemen en planten uitverkocht. Menig terras en/of tuin zal er weer een beetje fleuriger uitzien.
Een dankjewel vanuit de commissie voor de bijdrage van een ieder, voor deze geslaagde ochtend.